TELEFONTIDER

 

Telefonnummer 97 44 18 11

 

Inden du ringer.... 

Klinikken betjener flere end 8400 patienter. Da der kan være mange i telefonkøen, kan der forekomme ventetid. Du kan hjælpe os - og dermed dig selv - ved at forberede dig, inden du ringer.

Hvad er problemet / symptomerne ?

Hvor længe har du haft symptomer ?

Har du feber ?

Vi gør opmærksom på, at det kan være nødvendigt at aftale flere tider ved mange problemstillinger.

Der kan kun bestilles én konsultation per dag.

 

OVERVEJELSER INDEN DU RINGER TIL OS

Er det vigtigt at tale med os lige nu - eller kan det vente?

Hvis du f.eks. gerne vil bestille en tid med et problem, der ikke er akut, kan du selv bestille en tid under 'tidsbestilling' , via 'Min Læge'-app eller ved at tale med sekretæren mellem kl. 9-14.

Er det meget vigtigt, at du taler med en bestemt læge?

Hvis din sædvanlige læge ikke er på arbejde eller har lang ventetid, er du velkommen til at bestille tid ved en af de andre læger. Klinikken har ud over de 6 faste læger som regel også 1-2 uddannelseslæger.

Skal du have fornyet din recept?

Hvis det er medicin, du er vant til at få og blot skal have fornyet din recept, kan du forny recepten på vores hjemmeside under 'receptfornyelse'.

Skal du have svar på en prøve?

Aftal så vidt muligt på forhånd, hvordan du gerne vil have svar på prøver. Stadig flere patienter foretrækker at få svar på email. Du får så automatisk en besked, når der ligger et svar fra klinikken til dig på vores hjemmeside eller på 'Min Læge'-app. Dette er mere fleksibelt for både dig og klinikken.

Har du et enkelt spørgsmål?

Hvis du savner svar på et forholdsvist simpelt spørgsmål, kan du overveje at skrive til lægen via hjemmesiden eller 'Min Læge'-app. Der kan gå op til 3-5 dage, inden du får svar, så denne mulighed er ikke til hastende problemstillinger.

 

Aftale om sygebesøg skal træffes mellem kl. 8.00 og 9.00.